Repliik: Rail Baltic – saladus paljastatud!

7. november 2017 kell 11:39



ohverdus-pdf-1024x756“RB mõtetu joonlauatrassi ehitamise poliitikute poolt hambad risitis läbi surumine tegelik eesmärk selgub lihtsatest numbritest: riigis on 140 000 ametnikku (kogu avalik sektor) 600 000 töötaja kohta. Koos igasugu sihtasutuste ja muude eurorahadel mõnulevate poolriigiastuustega on meie rahatootjate ja rahajagajate suhtearv rohkem paigast ära kui pankrotiveerel Kreekas. Aga kui arvestada, et 600 000 -st on lahkunud 150 000 töökätt ja aju välismaale, siis allesjäänud 450 000 tegevmaksumaksjat ei suuda katta eelarvekulusi. Ehk teisti öeldes elab riik ammu juba üle oma võimete,” mõtiskleb Inga Raitar oma blogis Meelesisustaja.

 

Nagu lõppevad 2020 eurorahad algab lõputu erakondade vaheline materdamine, kes selles jamas süüdi on. Seni ei ole ükski erakond pakkunud ümberjagava sektori jõulist kärpimist oma valimislubadustes. Põhjus lihtne – just oma toole hoida soovivad mugavusametnikud on garantii tulevastel valimistel piisava häältekoguse saamiseks. Just suurtest riigiserveritest tulevad taas võimule päästvad e-hääled.

Nii on riik jõudnud nokk kinni-saba lahti olukorda. 2020 krahh terendab, ametnike ülelpidamine muutub maksumaksjatele selgelt ülejõu käivaks – esimesed signaalid sellest juba kõlavad – Haigekassa miinus, kokkuhoiud päästjate ja politsei, õpetajate ja meedikute arvel. Niisiis on vaja kiiret päästerõngast, mida pakubki ajutiselt Rail Balticu ehitamine. Ajutine palgakasv ehitussektoris, ajutiselt juurde loodavad (või lausa Soomest koju tagasi tööle tulevad) töökohad annab ajutise näilise maksude llaekumise kasvu, mis tekitab ajutiselt olukorra, kus meie riigi reaalsed mured nagu taanduks. Järgmiste nelja aasta võimulolemine ja veel ühed valimised seniste riigijuhtidega näiksid olevat kindlustatud.

Just seda soovivadki praegu paaniliselt, kõigist reaalsetest numbritest mittehoolivad poliitikud. Lükata edasi tõehetk aastal 2020. Lükata edasi reaalne vajadus muuta riigis väärtusahelat ehk raha loojate ja selle ümberjagajate väärtustamist riigi silmis.

RB valmisehitamine aastal 2026 ja seismajäämine järgnevatel aastatel on juba “pärast meid tulgu või veeuputus”. Praegust võimu hoida soovijatel pole vahet, mis juhtub aastal 2027 ehk siis ülejärgmisteks valimisteks on neil loodetavasti liisingud makstud ja väike varu vanaduspõlvedeks kõrvale pandud. Mis ülejäänud riigist saama hakkab, ei huvita enam. Sellega las siis tegelevad suvel usinalt tänavatele valimisplakateid kleepivate uute koridiribrolierite põlvkond.

 

Inga Raitar

 

NB! Täna, 7. novembril kl 13 kogunevad Rail Balticu (RB) projekti avalikku ning ausat asjaajamist toetavad inimesed Toompeale, et anda edasi oma meelsus inimestega manipuleerimise, dokumentidega salatsemise ja nende varjamise lõpetamiseks. Edasi liigutakse rongiga Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumisse (MKM) RB projekti dokumentatsiooniga tutvuma (Superministeeriumi ees kohtutakse kell 13.30). Loe lähemalt siit.

 

Allikas: Meelesisustaja

Pilt: legend.eu