Video: Nutikas veebikampaania väärtustab inimsuhteid

Artikli kuulamine on saadaval MINU TELEGRAM tellijatele

14. märts 2014 kell 21:01



Ajal, mil oleme tänu internetile ja sotsiaalmeediale ühenduses ülemaailmselt suurema hulga inimestega kui ei iial enne, on paraku tõsiasi see, et inimesi, keda kohtame iga päev oma kodutänaval või nurgapealses poes, me tihtipeale ei tunnegi. Kas pole nukker, et eelistame veeta suure osa ajast nina telefonis ega kipu naljalt reaalsele luust ja lihast inimesele meie kõrval otse silma vaatama või naeratama? Tänapäeva tehnoloogiliselt vilunud inimestele paistab silmast silma kontakti loomine võhivõõraga aina enam tõrget tekitavat. Seda tendentsi on nutikalt oma  kampaanias ära kasutanud Duracell.

 

Nimelt kogub internetis klikke, laike ja šeere video Duracelli välireklaami erilahendusest, kus Montreali talvekülmas saab bussipeatuse putkas seistes sisse lülitada kütte, kui peatuses olevad inimesed omavahel käest kinni võtavad ja inimeselt-inimesele vooluringi luues küttekeha sisse lülitavad. Nii tekib soojus kahes tähenduses. Iga videojagamise pealt lubab Duracell annetada 1 dollari Habitat Humanity of Canadale.

Vaata videot:

 

Meil võiks olla popimad vist pigem suveks samal põhimõttel toimivad konditsioneeriga varustatud bussipeatused. Talvemornid ja endassetõmbunud eestlased muutuvad ju teadupoolest sooja päikese käes päris avalateks ja julgeteks.

 

Allikas: Treehugger

Foto: dailyrecord.com

 

Toimetas Liina Liisveld

 



Kommentaarid

Kommentaare lugeda ja kommenteerida saavad vaid Minu Telegrami tellinud kasutajad. Tellimuse esitamiseks kliki siia või logi sisse siit.

Päevapilt