“Sõltumatu” Postimees hakkab kaitseministeeriumile turunduskampaaniaid korraldama?

Artikli kuulamine on saadaval MINU TELEGRAM tellijatele

1. aprill 2024 kell 15:28



Fotomontaaž: Wikimedia Commons (PjotrMahh1 + Ave Maria Mõistlik – CC BY-SA 3.0 ee )

Postimees Grupi ja Riigi Kaitseinvesteeringute Keskuse (RKIK) vahel on sõlmitud raamleping, mille järgi saab Postimees võtta osa 2024.–2028. aastatel kaitseministeeriumi valitsemisala asutustele kampaaniate väljatöötamise ja läbiviimisega seotud hangetest, kirjutab ERR. 

 

Lepingu järgi on kampaania kindla eesmärgiga kavandatud turundustegevus, mis koosneb omavahel seotud ja koordineeritud teadetest ja/või reklaamidest, mis keskenduvad ühe või mitme teema tutvustamisele ning jõuavad kindla elanikkonnani läbi ühe või mitme meediakanali kombinatsiooni.

Samuti on lepingus teenusena kirjas kaitseministeeriumi valitsemisala asutuste turundus- ja kommunikatsioonitegevuste toetamine animatsiooni, infograafika, foto-, video- ja muude tehniliste lahendustega.

Kaitseministeeriumi valitsemisala asutused on kaitseministeerium, kaitsevägi, riigi kaitseinvesteeringute keskus, kaitseressursside amet ja sihtasutus CR14.

 

Postimees Grupi juht: leping ei puuduta Postimehe toimetust

“Kõnealune leping ega ükski selle osa ei puuduta Postimehe toimetust ega selle töötajaid ja antud lepingu raames ei loo Postimehe ajakirjanikud mitte mingit sisu,” ütles Postimees Grupi juht Toomas Tiivel ERR-ile, lisades, et sedalaadi lepingute täitmise eest vastutab müügiüksus.

“Postimehe toimetus ei tee mingeid tellimustöid ühegi kampaania raames ja on täiesti sõltumatu äripoolest,” vastas Tiivel küsimusele, kas selline leping mõjutab meediamaja sõltumatust.

 

RKIK: leping ei kohusta Postimeest kaitseministeeriumile kampaaniaid tootma

“Meil on praegu sõlmitud raamlepingud, et kui meil on mingist kampaaniat vaja luua, siis me teeme minikonkursi ja on erinevad ettevõtted, kes siis raamlepingu partneriks said. Ka Postimees pakub sellist teenust ja siis sõltuvalt sellest, et mis teenust, mis kampaaniat me ostma hakkame, siis tehakse need pakkumised,” ütles RKIK-i taristu ja teenuste kategooriajuht Kristo Raud.

“Näiteks oli meil sügisel reservteenistuse mainekampaania. Kui meil tulebki mingi kampaaniavajadus, siis me paneme selle kampaania tehnilise kirjelduse üles ja siis need ettevõtted, kes raamlepingupartneriks said – nemad teevad need pakkumised, mis summas ja milline siis see kontseptsioon seal on. Sellest lähtudes me valime endale sealt partneri,” ütles Raud.

 

Allikas: err.ee

 

Toimetas Sander Soomaa

 



Kommentaarid

Kommentaare lugeda ja kommenteerida saavad vaid Minu Telegrami tellinud kasutajad. Tellimuse esitamiseks kliki siia või logi sisse siit.

Päevapilt