Kanep õlle asemel: Z-põlvkond eelistab alkoholivabu jooke

Artikli kuulamine on saadaval MINU TELEGRAM tellijatele

8. veebruar 2024 kell 16:04



Foto: Pexels / Rene Asmussen

See, kes eelistab täna pubis õlle asemel alkoholivaba Spritzerit juua, ei pea enam end õigustama. Tänapäeval kerkib ridamisi baare, mis on spetsialiseerunud alkoholivabadele klientidele. Üha enam noori loobub alkoholist täielikult ja seab tööstusele uusi nõudmisi.

 

“Kuiv jaanuar (Kuiv Jaanuar ehk Dry January on USA-s ja Suurbritannias kampaania, mis innustab inimesi alustama uue aasta esimest kuud ilma alkoholita – toim.) võib olla möödas, kuid USA-s jätkub trend alkoholist eemaldumiseks. Õitseb mitte ainult alkoholivabade kokteilide, vaid ka alkovaba veini ja õlle müük.

Paljudes piirkondades riigis on nüüd popid nn kuivbaarid – pubid, kus serveeritakse ainult alkoholivabu jooke. Sellised baarid on eriti populaarsed Z-põlvkonna seas. Wall Street Journal tähistas hiljuti ka alkoholivaba õllebrändi Athletic kui “Ameerika kuumimat õllebrändi”: ükski õlu ei müü paremini mahekaupluste gigandis Whole Foods kui “Athletic”, mille taga on Ameerika ainus õlletehas, mis toodab eranditult alkoholivaba õlut. Eriti noortel ameeriklastel on üha vähem alkoholihimu.

Tervis tähtsam kui alkoga liialdamine

 Mis on alkoholist loobumise võimalikud põhjused? Uuringute kohaselt usub 86 protsenti Z-generatsiooni tarbijatest, et alkohol ei mõjuta mitte ainult nende füüsilist, vaid ka vaimset tervist. Paljud Z-põlvkonna (alla 28-aastased) esindajad ütlevad, et halb uni ja pohmell järgmisel hommikul ei ole purjujoomist väärt. Oma osa on siin ka kanepi legaliseerimisel paljudes USA osari

Palun oota...
TEGEMIST ON TASULISE ARTIKLIGA, EDASI LUGEMISEKS PALUN VALI MAKSEMEETOD


Kommentaarid

Kommentaare lugeda ja kommenteerida saavad vaid Minu Telegrami tellinud kasutajad. Tellimuse esitamiseks kliki siia või logi sisse siit.

Päevapilt