WHO pandeemialeping: vaktsineerimispassist kliimapiirangute ja tõeministeeriumini

Artikli kuulamine on saadaval MINU TELEGRAM tellijatele

15. juuni 2023 kell 17:36



Foto: Wikimedia Commons

5. juunil 2023 teatasid Maailma Terviseorganisatsioon ja Euroopa Komisjon “pöördelise digitaalse tervise algatuse käivitamisest ülemaailmse terviseohutuse tugevdamiseks”. Nagu pressiteates selgitatud, hakkab WHO looma ülemaailmse COVID-19 vaktsineerimise sertifitseerimise süsteemi, mis põhineb Euroopa Liidu (EL) juba olemasoleval digitaalsel COVID-tõendil (ELi DCC), et “aidata hõlbustada ülemaailmset liikuvust ja kaitsta kodanikke kogu maailmas jätkuvate ja tulevaste terviseohtude eest”. Lõpuks laiendatakse seda vaktsiinipassi süsteemi ülemaailmseks digitaalse tervise sertifitseerimise võrgustikuks (GDHCN), mida haldab WHO ja mis hõlmab “laia valikut digitaalseid tooteid, et pakkuda kõigile paremat tervist”. Vaktsiinipass katab aja jooksul ka kõik soovitatud vaktsineerimised, mitte ainult COVID-19.

 

Pressiteates öeldakse: “See partnerlus töötab selle nimel, et tehniliselt arendada WHO süsteemi etapiviisilise lähenemisviisiga, et hõlmata täiendavaid kasutusjuhtumeid, näiteks rahvusvahelise vaktsineerimissertifikaadi digiteerimist või profülaktikat. Selliste digilahenduste laiendamine on oluline, et tagada kodanikele parem tervis kogu maailmas. See koostöö põhineb sellistel ühistel väärtustel ja põhimõtetel nagu läbipaistvus ja avatus, kaasatus, vastutus, andmekaitse ja eraelu puutumatus, turvalisus, skaleeritavus ülemaailmsel tasandil ja võrdsus. Euroopa Komisjon ja WHO teevad koostööd, et julgustada nende maksimaalset kasutuselevõttu ja osalemist kogu maailmas.“

 

Miks rakendada COVID-passi, kui süstid ei tööta?

Nagu teatas Daily Sceptic, tekitab selline teadaanne palju küsimusi: „Vaktsiinipassid on vastuolulised, isegi ÜRO erinevate ametite meelest. UNESCO teaduse ja tehnoloogia eetika maailmakomisjon ja UNESCO rahvusvaheline bioeetika komitee avaldasid ühisavalduse, milles hoiatati, et „kõik COVID-19 tõendid peaks võtma arvesse teaduslikku ebakindlust seoses kaitsetasemega, mida konkreetsed vaktsiinid, varasemad nakkused ja negatiivsed COVID-19 testitulemused pakuvad.“

Nende murede valguses tegid ÜRO agentuurid ettepaneku, et „tuleks välja töötada vaktsiinipassi uurimisprogramm, et hinnata nende mõju ühiskonnale ja rahvatervisele ning riske, mida need võivad kaasa tuua“.

Kuid näib, et WHO ja EL ei pea seda asjakohaseks küsimuseks, mida küsida. Kas sellepärast, et nad pimesi eeldavad, et vaktsiinid on kasulikud, või sellepärast, et neil on muid põhjuseid, miks nad tahavad seda piiravat tehnoloogiat kogu maailmas kasutusele võtta?

Vaktsiinipasside süsteemi rakendamine, mille pihul WHO väitis, et ta ei toetanud, kui selle pärast 2021. aastal algselt muret väljendat, on selge märk sellest, et WHO loodab täielikult võtta ohjad ülemaailmse tervishoiu üle ja et rahvatervis ei ole selle võimuhaaramise peamine stiimul.

 

WHO plaan liigub täiskiirusel edasi

WHO liikmed on juba heaks kiitnud 6,83 miljardi dollari suuruse eelarve järgmiseks kaheks aastaks (2024–2025), mis nõuab kohustuslike liikmemaksude 20% tõusu.

Strateegilised prioriteedid, mis saavad sellest rahastamisest suurt tulu, on järgmised:

  • Üldise tervisekindlustuse laiendamine vähemalt 1 miljardile inimesele, kellel seda praegu ei ole.
  • Tagada, et veel 1 miljard inimest on “paremini kaitstud tervisealaste hädaolukordade eest”.
  • Tagada, et veel 1 miljard inimest saaksid nautida “paremat tervist ja heaolu”.
  • WHO tulemuslikuma ja tõhusama toetuse väljatöötamine liikmesriikidele.
  • Lastehalvatuse likvideerimine (tõenäoliselt laiendatud vaktsineerimisprogrammide kaudu).

Käesoleva eelarve suurendamine on vajalik ka seetõttu, et WHO võtab sisse juhtpositsiooni ainsa otsustajana rahvatervise üle kogu maailmas kavandatud pandeemialepingu ja rahvusvahelise tervise-eeskirjade (IHR) muudatuste kaudu, millest igaüks tugevdab WHO autoriteeti ja võimu erinevatel viisidel, kaotades samal ajal riikliku suveräänsuse ja inimõigused.

Pigem on WHO “nõuanded” juriidiliselt sarnased rahvusvahelise õiguse deklaratsioonidega. Liikmesriigid peavad järgima WHO soovitusi või seisma silmitsi kulukate tagajärgedega.

Kui pandeemialeping ja IHR-i muudatused on rakendatud, on WHO-l õigus kehtestada kõikvõimalikke piiranguid alates kliimapiirangutest ja piiride sulgemisest kuni kohustuslike vaktsineerimisteni. Samuti rakendab WHO rahvastikukontrolli eesmärgil kohustuslikku vaktsiinipassi süsteemi ja ülaltoodud teadaandega võib seda protsessi pidada käimalükatuks.

WHO-l on isegi volitused dikteerida, mis on tõde ja mis on valeinformatsioon, mida tuleb tsenseerida. Veelgi enam, WHO keelustab demokraatia post facto kogu maailmas, sest demokraatia ei saa eksisteerida, kui avalikus arutelus ei ole sõnavabadust.

Liikmesriikidel ei ole muud valikut, kui tsenseerida seda, mida WHO tahab tsenseerida, sest iga riik peab looma ka täitevasutuse, et tagada WHO määruste järgimine kogu riigis ja see hõlmab tsensuuritegevust.

 

Saage juba aru, kuhu me suundume!

COVIDi meetmed ei olnud lihtsalt vastused konkreetsele pandeemiale, vaid pigem aluseks totalitaarsele maailmavalitsusele, kus inimõigusi ja vabadusi enam ei eksisteeri.

  • Pandeemialeping määratleb inimõigused ümber kui “tervisealase võrdsuse” ja mitte midagi muud.
  • Rahvusvaheliste tervise-eeskirjade muudatustega kaotatakse konkreetselt ka üksikisiku õigused ja vabadused.
  • Rahvusvaheliste tervise-eeskirjade (IHR) artiklit 3 muudetakse järgmiselt (teksti läbikriipsutused näitavad, et tekst tuleb välja jätta, ning täiendused või parandused on alla joonitud paksus kirjas): Käesolevate eeskirjade rakendamisel austatakse täielikult isikute väärikust, inimõigusi ja põhivabadusi, mis põhinevad võrdsuse, kaasavuse ja ühtsuse põhimõtetel ning on kooskõlas osalisriikide ühiste, kuid diferentseeritud kohustustega, võttes arvesse nende sotsiaalset ja majanduslikku arengut.

Teisisõnu, kehaline autonoomia ja isiklik valik asendatakse kõigile sobiva ravimiga, mis ei austa inimväärikust, inimõigusi ega põhivabadusi. Riiklikul tasandil kaotatakse ka õigus arvamustele, mis erinevad WHO omadest.

Rahvusvaheliste tervise-eeskirjade (IHR) artiklit 2 muudetakse ka nii, et WHO-l on volitused rakendada meetmeid KÕIGE suhtes, millel on “potentsiaal mõjutada rahvatervist”, ning see hõlmab kõike alates kliimast ja reostusest kuni põllumajandusliku maakasutuse ja toiduainetööstuseni, nagu on täpsustatud terviseühtsuse tegevuskavas One Health, mis on põimitud pandeemialepingusse.

Et mõista, mis on kaalul, vaadake palun üle IHR-i muudatusettepanekute artiklite kaupa koostatud kogumik (vaata siit) ja seejärel võrrelge seda kavandatava lepinguga. 1. veebruari 2023. aasta Algne Leping (Zero Draft) on leitav siit.

Nagu WHO selgitas juba 2021. aastal, on leping “raamistik, mis tunnistab IHR-i keskset rolli”. Niisiis, need kaks vahendit on kavandatud ja mõeldud toimima ühtse tervikuna, kusjuures leping tunnustab IHR-i ja IHR-i muudatused võtavad riikidelt nende suveräänsuse.

Aga see pole veel kõik. Pandeemialepingus on ka One Health, mis sobib suurepäraselt suure lähtestamise narratiiviga. Kui need kolm asja kokku liita – leping, rahvusvaheliste tervise-eeskirjade muudatused ja One Health terviseühtsus –, saab selgeks, et WHO on loodud võimukeskuseks ja see valitsus valitseb kõike.

 

Meil hakkab aeg otsa saama!

Nagu märkis Jimmy Dore videos The WHO Is Staging A Global Power Grab & No One’s Doing Anything!, ei ole pandeemialeping midagi, mida liikmesriigid peavad valima. See on loobumisettepanek. Kui riik ei loobu sellest enne tähtaega, võtab ta lepingu automaatselt vastu.

Praeguse ajakava põhjal hääletab Maailma Terviseassamblee (WHA) pandeemialepingu üle 2024. aasta mais ja see jõustub 30 päeva hiljem. See annab meile alla aasta aega, et riik kas loobuks või mis veel parem, lahkuks WHO-st üldse.

2024. aasta mais hääletatakse ka rahvusvaheliste tervise-eeskirjade (IHR) muudatusettepanekute üle. 10-kuuline tähtaeg, mille jooksul liikmesriigid peavad muudatused tagasi lükkama, lõpeb 2025. aasta märtsis ja muudatused jõustuvad kõigi riikide suhtes, kes neid 2025. aasta mais tagasi ei lükanud. Iga liikme suhtes, kes muudatusettepanekud tagasi lükkab, kohaldatakse 2005. aasta rahvusvahelisi tervise-eeskirju.

Kummalisel kombel on mõned IHR-i muudatusettepanekud juba vastu võetud. Nagu teatas teadlane James Roguski, võeti need vastu 75. Maailma Terviseassambleel, 27. mail 2022, kuigi midagi ei allkirjastatud. Häirival kombel ei tea paljud isegi seda, et riigi valitsus kavatseb loovutada riikliku suveräänsuse ja igaühe isikliku kehalise autonoomia WHO-le, sest massikommunikatsiooni meedium sellest ei räägi.

 

Faktikontrollijad kasutavad segadust ära

Pidage meeles, kuigi IHR-i muudatused ja leping käsitlevad WHO uue võimustruktuuri erinevaid valdkondi, teevad nad koostööd, et anda WHO-le pärast mõlema jõustumist massiliselt volitusi. Ja kuna ülemaailmne ülevõtmine toimub korraga mitmel rindel, on detailides lihtne ära eksida ja see segadus võib kergesti muutuda faktikontrollijate söödaks.

 

Allikas: articles.mercola.com

 

Toimetas Revo Jaansoo (13.06.2023)

 



Kommentaarid

Kommentaare lugeda ja kommenteerida saavad vaid Minu Telegrami tellinud kasutajad. Tellimuse esitamiseks kliki siia või logi sisse siit.

Päevapilt