Arvamus, mida ei avaldatud: Ungari peaminister Viktor Orbani vastus George Sorose artiklile

Artikli kuulamine on saadaval MINU TELEGRAM tellijatele

4. detsember 2020 kell 15:58



Saksamaal on palju kõmu tekitanud seik, et suur päevaleht keeldus avaldamast Ungari peaminister Viktor Orbani vastulauset USA miljardär George Sorose artiklile Berliini ajalehes Tagesspiegel, kus Orban sai terava kriitika osaliseks. Kuigi suur osa Orbani otsustest ja tema juhtimisstiil ei ole meie lemmikud, pakkus see konkreetne artikkel ja selle ümber käinud melu meile huvi seetõttu, et tegu on hea näitega sellest, kuidas ajakirjandusvabaduse teel seisavad erinevad huvigrupid ja enesetsensuur.



 

Avaldame tõlkena Saksa ajalehes Tichys Einblick ilmunud Viktor Orbani külalisartikli, mida Berliini ajaleht Tagesspiegel avaldada ei tahtnud, ja selle eessõna.

19. novembril avaldas George Soros arvamusportaalis Project Syndicate teravalt kriitilise artikli, mis on suunatud Ungari peaminister Viktor Orbanile. Project Syndicate on Prahas asuv rahvusvaheline mittetulundusühing, mis enda andmetel koondab üle 430 ajalehe ja ajakirja 150st riigist, mille kogu tiraaž ulatub peaaegu 70 miljonini. Sorose arvamusloo avaldamist võib võrrelda sellega, kui keegi võtab sõna oma koduleheküljel. Seda seetõtt

Palun oota...
TEGEMIST ON TASULISE ARTIKLIGA, EDASI LUGEMISEKS PALUN VALI MAKSEMEETOD


Kommentaarid

Kommentaare lugeda ja kommenteerida saavad vaid Minu Telegrami tellinud kasutajad. Tellimuse esitamiseks kliki siia või logi sisse siit.