Arvamus: Saksamaa majanduskatastroofi äärel, 800 000 rekat võivad peagi seisma jääda

Artikli kuulamine on saadaval MINU TELEGRAM tellijatele

8. september 2022 kell 13:42



Fotomontaaž: Canva

Olukorrast Saksamaal: Anthony Robert Leed loeb oma uues videos värskeid majandusuudiseid ning kutsub inimesi üles uurima oma elektri- ja gaasitarnijatelt, mida on ees oodata tuleva aasta veebruaris. Sel nädalal tõusis gaasi hind veel 30% ja Euro on 20 aasta madalaimal tasemel. Mõned võivad küsida, et miks see mind huvitama peaks. Väga palju, sest kahjuks peab kõige olulisemat toorainet ostma USA dollarites, mis teeb selle veelgi kallimaks.

 

Igasugused abiapaketid on poliitilised käigud, mis ei ole lahendused. Ükskõik kui suure abipaketi näol keegi leevendust saab, pole teil aimugi, mis tulemas on. Palun minge oma kommunaalettevõttesse ja küsige, mis meid veebruaris ees ootab.

Soovitan kõigil südamearstidel 1. veebruaril mitte puhkust võtta. Teid kõiki on vaja, sest minu arvates ootab meid ees enneootamatu infarktilaine.

 

Ettevõtted sulgevad uksi, 800 000 rekat jäävad seisma?

Kioskid, pagarid ja mitmed teised nii suur- kui ka väikeettevõtteid Saksamaal sulgevad ridamisi uksi. Hamburgis asuv Euroopa suurim terasekontsern, Arcelor Mittal sulges juba esimesed üksused, sest talvel on elektritarbimine 500% suurem.

Peaaegu kõik tänapäeva veoautod, kaubikud ja traktorid vajavad diisli heitgaaside puhastamiseks seadusega nõutud lisandit AdBlue. Üks suurimaid AdBlue tootjaid on nüüd pidanud gaasikriisi tõttu tootmise lõpetama. Mida see tähendab?

Kas paljud 800 000 veokist, mis iga päev läbi Saksamaa sõidavad, jäävad varsti seisma? Halvimal juhul võibki see juhtuda,

Palun oota...
TEGEMIST ON TASULISE ARTIKLIGA, EDASI LUGEMISEKS PALUN VALI MAKSEMEETOD


Kommentaarid

Kommentaare lugeda ja kommenteerida saavad vaid Minu Telegrami tellinud kasutajad. Tellimuse esitamiseks kliki siia või logi sisse siit.

Päevapilt