Valuvaigistite liigne kasutamine muudab peavaluhood sagedasemaks

Artikli kuulamine on saadaval MINU TELEGRAM tellijatele

31. august 2013 kell 10:58



GraziellaEkspertide hoiatuse kohaselt võib liiga ohter valuvaigistite kasutamine migreenihoogude korral viia veelgi sagedasemate peavaludeni, vahendab ERR-i teadusuudiste portaal.

 

Vastavalt professor Gillian Lengile avaldavad nii peavalud kui ka migreen kannatajate elule tugevat negatiivset mõju, samas peaksid inimesed aga mõistma, et erinevad peavalud vajavad ka erinevaid ravisid. Mõnda tüüpi ravimite ületarbimine pingepeavalude või migreenihoogude korral võib tegelikult asja hoopis hullemaks teha, põhjustades edasist valu.

Tõhus strateegia peavalude kontrollimiseks sõltub eelkõige korrektsest diagnoosist ja tehtud raviplaanist ning seda tuleb järgida.

 

Allikas: ERR Teadus

Algallikas: Med India

Foto: reachingutopia.com

 

Toimetas Mariann Joonas

 



Kommentaarid

Kommentaare lugeda ja kommenteerida saavad vaid Minu Telegrami tellinud kasutajad. Tellimuse esitamiseks kliki siia.