Taani suurim ajaleht vabandab, et nad on valitsuse Covidi hüpnoosi all olnud

Artikli kuulamine on saadaval MINU TELEGRAM tellijatele

14. jaanuar 2022 kell 16:53



Taani ajaleht Ekstra Bladet vabandab, et nad on “hüpnootiliselt” järginud valitsuse COVID-19 narratiivi ja tunnistab, et “me põrusime”. Ajalehe suur esilehe pealkiri ongi “Me põrusime”. “Peaaegu kaks aastat oleme me – ajakirjandus ja elanikkond – olnud nagu hüpnoosis, ülekoormatud valitsuse igapäevaste koroonaviiruse arvudega,” tunnistatakse artiklis. Artiklis märgitakse ka, et väga oluline on küsimus, kui suur hulk inimesi on surnud Covidiga, mitte Covidisse, vahendab Vanglaplaneet.

 

“ME EI OLE olnud piisavalt julged, et nõuda valitsuselt vastust, miks inimesed satuvad haiglasse koroonaga ja mitte koroona tõttu. Sest see on suur erinevus. Väga suur erinevus,” kinnitatakse artiklis.

Artiklis väidetakse, et võimud on valetanud ka pandeemia muude aspektide kohta ning seetõttu on inimeste usaldus nende suhtes kõvasti langenud. Näiteks tuuakse seda, et vaktsiinide tõhususega pandeemia peatamiseks on tõsiselt liialdatud.

“Vaktsiine nimetatakse pidevalt “superrelvaks”. Ja meie haiglaid kutsutakse “superhaiglateks”. Sellest hoolimata tundub, et need superhaiglad on maksimaalse koormuse all, kuigi peaaegu kogu elanikkond on superrelvaga relvastatud. Isegi suur hulk lapsi on vaktsineeritud, mida meie naaberriikides pole tehtud.”

“Kas ka Eesti väljaannetel ja ajakirjanikel jagub julgust välja astuda ja tunnistada tõde, et võita tagasi inimeste usaldus,” küsib Vanglaplaneedi eestvedaja Peeter Proos.

 

Allikad: Vanglaplaneet, Ekstra Bladet

Vaata ka: ‘We failed’: Danish newspaper apologises for not questioning government Covid-19 numbers

Foto: ekraanikuva

 

Toimetas Sander Soomaa

 



Kommentaarid

Kommentaare lugeda ja kommenteerida saavad vaid Minu Telegrami tellinud kasutajad. Tellimuse esitamiseks kliki siia või logi sisse siit.

Päevapilt