DJ: Meelelahutusmaailma superstaarid on kontrollsüsteemi käpikud

Artikli kuulamine on saadaval MINU TELEGRAM tellijatele

20. oktoober 2013 kell 16:04



29. augustil 2012 andis Rootsi raadiosaatele “Radio 3Fourteen“ intervjuu Suurbritannia raadio- ja klubi-DJ Mark Devlin, kes on spetsialiseerunud hiphop-muusikastiilile. Devlin uurib vandenõuteooriaid, on huvitatud reaalsuse tõelisest olemusest ja inimese teadvusest, keskendudes meetoditele, kuidas kontrollsüsteem süstemaatiliselt muusikatööstust õõnestab.

 

Millal hakkas kontrollsüsteem muusikatööstust õõnestama?

Eks seda ole kogu aeg tehtud, aga minu isiklik huvi on hiphopi vastu, mida ma mängin. Kui ma 1990-ndatel alustasin, siis oli hiphopi kuldaeg. Kõik oli väga innovaatiline, oli võimalik eristada muusikuid, sõnad ja lood olid väga tähendusrikkad, viidates sotsiaalsetele küsimustele ja ka politsei jõhkrusele. Kui räppar Notorius B.I.G  1997. aastal mõrvati, siis hakkas kõik muutuma ja tasapisi allamäkke veerema. Peavoolu jõudnud hiphop hakkas rääkima materialismist, tarbimisest, firmamärkidest, šampanjast ja relvadest. Võib tunduda, nagu see oleks asjade loomulik käik, kuid praegu pole 15 aastat mitte midagi muutunud.

2000. aastate lõpus allakäik jätkus ja ilmus palju artiste nagu T-Bone, Akon, Little Wayne jpt. Kui kuulata nende loomingut, siis tekib küsimus, kas nad üldse on räpparid. See ei ole enam hiphop, sest

Palun oota...
TEGEMIST ON TASULISE ARTIKLIGA, EDASI LUGEMISEKS PALUN VALI MAKSEMEETOD


Kommentaarid

Kommentaare lugeda ja kommenteerida saavad vaid Minu Telegrami tellinud kasutajad. Tellimuse esitamiseks kliki siia või logi sisse siit.

Päevapilt