Miljardäripoiste klubi ja nende võlts-kosmoseprogrammid, I osa

7. juuni 2016 kell 15:30



0 esipiltTelegrami lugejad on ilmselt juba ammu mõistnud, et siin ilmas ei juhtu midagi juhuse läbi ja et geopoliitilised konfliktid on massidele sihilikult ettesöödetud intsidendid, et nende peal kasutada „jaga ja valitse“ taktikat. Meile pole üllatuseks, et riike valitsevad rahvusvahelised korporatsioonid, mitte presidendid ja poliitikud – nende puhul on tegemist pelgalt käpiknukukestega, kelle rolliks on oma rahvast manipuleerida väljamõeldud vaenlastega (Osama bin Laden, ISIS, Breivik jne) ja libaoperatsioonidega (9/11, Londoni 7/7, Charlie Hebdo, Bostoni maraton, Brüssel jne), sisestada võltspatriotismi (lehvitame lippe ja anname au) ehk lühidalt öeldes: käimas on masside ajupesemine 21. sajandi ühe suurema religiooniga, milleks on statism. Lihtsustatult öeldes tähendab statism seda, et usalda valitsust ja ära mõtle oma peaga mitte midagi.

 

Öeldakse, et igale reaktsioonile on olemas vastureaktsioon ja seetõttu on üha enam kasvamas nende inimeste hulk, kes ei tarbi enam peavoolumeediat, ei käi valimas ega usalda poliitikuid, sest nad mõistavad, et poliitika on farss. Nad mõistavad, et Obamad, Putinid, Merkelid, Cameronid, Bushid, Clintonid jt on pelgalt näitlejad ehk lobimehed. Raskem on aga teadvustada, et ka näiteks Eesti president on kõigest näitleja, kes ei esinda oma rahva, vaid rahvusvaheliste korporatsioonide huve. Seda tõsiasja on enamikul eestlastel ülimalt raske teadvustada, ka nendel, kes mõistavad, et 11. septembri terrorirünnakud jt libaoperatsioonid on globaalse salavalitsuse sisetöö ja kokkumäng. See on raske, sest see on valus: väike Eesti on ju südamelähedane meile kõigile. „Äkki too kikilipsuga tegelane, kes seal Kadriorus elab, on ikkagi aus poiss,” ütleb kognitiivne dissonants. Need on emotsionaalsed reaktsioonid, mis varjutavad ratsionaalse mõtlemisvõime. Seda kõike arvesse võttes jõuamegi käesoleva loo peategelaseni, kelleks on miljonite lemmik(näitleja) Elon Musk.

 

There is no business like space business

Rahvusvahelist kosmosejaama (International Space Station – ISS) on aastate jooksul teenindatud üle saja mehitatud ja mehitamata kosmoselaevaga – NASA, ESA, JAXA, Roskosmos jt on kõik andnud oma panuse, et väidetavatele astronautidele viia eluks vajalikke esmatarbeid. Kuna valitsuste ja riiklike organisatsioonide usaldusväärsus rahva seas on kukkunud rekordmadalale tasemele kõikjal üle maailma, on süsteem välja käinud uue meetodi oma tegevuse populariseerimiseks. Selleks on kogu tegevuskava vaikselt ümber mängimine erakapitalil põhinevatele ettevõtetele, sest kellele ikka need bürokraate täis riigiasutused nii väga meeldivad?

Näiteks, mis puudutab kosmost, siis NASA on samm-sammult hakanud oma tegevuskava kokku tõmbama ja tema asemel on koha sisse võtnud erakätesse kuuluv kosmosetranspordiettevõte SpaceX, mille tegemistest saab peavoolumeedias pidevalt kuulda.

SpaceX-i juht Elon Musk on aga kergitatud lausa ebajumala staatusesse ja tema abiga on idee kosmosevallutamisest suudetud nooremale põlvkonnale edukalt pähe määrida.

Innovatiivsusest pungil SpaceX ja Elon Musk on väidetavalt suutnud välja töötada uue põlvkonna Falcon-nimelise kosmoseraketi, mis tarnib kaupa ISS-i ja viib edukalt orbiidile erinevaid satelliite. Kõigele lisaks on too ennenägematu superrakett võimeline maanduma püstiolekus nagu pliiats. Ehk mis on juhtunud, on see, et pilgud on pööratud noorusliku ja ülimalt cool’i superstaari suunas, kes on lubanud viia inimesed Marsile. Kellele ei meeldiks siis idee kosmosereisidest ja universumi vallutamisest? Ajakirjad nagu Imeline Teadus, maksumaksja rahadega püsti pandud eksklusiivne kosmosenäitus Tallinna teletornis ja riigi meedias pidevalt kajastust ja eetriaega saavad kosmosevallutamise saated suruvad kõik lakkamatut peale kosmosepropagandat.

Näitlejad teatrilaval

Näitlejad teatrilaval

Aga samal ajal unustatakse, et väidetavalt suutis USA ligi 50 (!) aastat tagasi juba korduvalt käia Kuu peal. Seda tõsiasja ja tehnoloogia arengut silmas pidades peaks terve päikesesüsteem juba ammu olema koloniseeritud, terve kosmos täis ehitatud luksushotelle ja isegi EasyJet võimaldama taskukohaseid nädalalõpu pakette Kuule ja tagasi. Olukord on lausa halenaljakas, sest kuuldused kunagiste Apollo Kuu-missioonide lavastamisest ei näi kaduvat. Seda enam, et 50 aastat tagasi käidi Kuu peal – mitu korda kaugemal kui SpaceX-i kõik reisid kokku. Võib julgelt öelda, et 11. septembri terrorirünnakute kõrval on Kuu missioonide lavastus täpselt sama kuum vandenõu, mis eriti viimasel aastal üha rohkem kõneainet on saanud. 9/11 ja lavastatud Kuu missioonid on need kaks teemat, mida teadlased ja ühiskonnas kõrgelt lugupeetud kodanikud väldivad nagu katku.

Aga vaatame siis, mis värk on selle SpaceX-i ja Elon Muskiga. Tähelepanelikul kodanikul peaks punane tuluke juba ainuüksi sellepärast põlema minema, et just peavoolumeedia on kanal, mis SpaceX-i ja Elon Muski reklaamivad. Isegi eestikeelses Vikipeedias on Elon Muski pikk ja sündmusterohke elulugu kirjas. Meile räägitakse, et Musk (44) on Lõuna-Aafrikast pärit geenius, kes üritab oma innovatiivsete ideedega muuta maailma ja inimkonda. 1990-ndatel ajas ta kokku oma esimesed miljonid internetiäris, sealhulgas aitas luua veebipõhise maksesüsteemi PayPal. Praegu on Musk üks rikkamaid ärimehi USA-s, juhtides lisaks SpaceX-ile ka populaarsete Tesla-nimeliste elektriautode tootmist ning SolarCity päikeseenergiasüsteemide võrgustikku. Kõik Elon Muski väidetavad saavutused võivad olla tõsi, aga SpaceX-i puhul on tegemist täpselt samasuguse pettusega, nagu seda on NASA ja kõik teised kosmoseagentuurid üle maailma. Üheskoos varjavad nad lameda Maa reaalsust ja võltsivad kosmost.

PayPali asutajad Peter Thiel ja Elon Musk (paremal) aastal 2000

PayPali asutajad Peter Thiel ja Elon Musk (paremal) aastal 2000

Elon Muski elulugu on niivõrd kirju ja põnev, et vägisi tekib tunne, et tegu on fabritseeritud tegelasega, kes esindab suurkorporatsioonide ja maailmavalitsuse huve. Kellelegi ei meeldi riiklikud organisatsioonid, sellepärast esindavadki neid soliidse välimusega näitlejad ja lobimehed, kes kogu produkti massidele pähe määrivad, jättes mulje, et tegemist ühe geeniuse loodud eepilise kaubamärgiga, mitte järjekordse propagandamasinaga. Tegemist on vana ja korduvalt ennast tõestanud kavala mudeliga, meenutagem kasvõi Steve Jobsi ja Bill Gatesi fenomeni. Huvitaval kombel tuleb ka Elon Musk IT-valdkonnast, kus „kõik on võimalik”. Väidetavalt PayPali luua aidanud Elon Musk on öelnud, et tema soovib surra vana mehena Marsil. Küsigem iseendalt, kuidas saab veebiarendajast järsku raketiteadlane? Kas põhjuseks võib olla, et need mõlemad valdkonnad eksisteerivad enamjaolt ainult arvutiekraanil?

 

Kogu SpaceX-i teema kõlab väljamõeldisena, kui seda põhjalikumalt uurima hakata

Ükskõik kui palju sul on raha, kuluks enamik sellest tehnilisele uurimistööle ja katsetustele, kus produkti väljatöötamisetapis on ebaõnnestumised igapäevane nähtus. Kui Elon Musk hakkas oma kosmoseprogrammi arendama, siis kellele oli suunatud lõpp-produkt, mis kunagi kasumit tooma hakkaks? Sulle? Mulle? Valitsusele? Spectre’ile?

Kui vaadata, mis juttu räägib Elon Musk, siis on kohe näha, et tehnilistele küsimustele ei oska see mees üldse vastata. Mine Youtube’i ja kuula mõnda Muski kõnet ja küsi iseendalt, kas see oli nüüd väga keeruline jutt, millega üks näitleja hakkama ei saaks. Tehnilistel teemadel ütleb Musk paar-kolm sõna, aga filosoofilisemates ja retoorilistes küsimustes võib ta jutustada pikalt. USA kongressi ees SpaceX-i tutvustavates kõnedes loeb Musk kõik ette paberilt. Kuidas saab IT-valdkonnas tegutsenud mees 10 aastaga nullist välja arendada nii võimsa brändi, et aastakümneid kosmost vallutada üritanud NASA võtab ta enda peamiseks allhankijaks? Siinkohal tuleb mainida, et tegemist on ülimalt ohtliku valdkonnaga, sest pisemgi ebaõnnestumine võib ohtu seada inimelud. Kuidas suutis SpaceX ennast arendada, teha uurimistööd ja katseid ning toota kasumit veel enne seda, kui nad sõlmisid oma koostöölepingud NASA-ga? Sealhulgas suudeti ka niivõrd palju kogemusi ammutada, et täna võivad nad vabalt ISS-i varustada.

Kuidas on võimalik, et SpaceX-i eelistati aastakümneid kosmoserakette ehitanud suurkorporatsioonidele nagu Lockheed Martin? Loogiline valik olnuks võtta allhankena firma, kellel on aastakümnetepikkusel tööl põhinev oskusteave ja teadmised, laboratooriumid, tutvused, tehased ja likviidsus. Miks valida selle asemel noor ja ilus, aga täiesti kogenematu SpaceX? Sellepärast, et NASA vajas hädasti hollywoodlikku korporatsiooni, et massidele kosmosevallutamise idee teist korda maha müüa. Ainult fantaasiamaailmas tõustakse nullist 10 aastaga raketiteadusesse. Eriti koomiliseks teeb selle ka tõsiasi, et lisaks NASA-le on üle maailma veel mitmeid kosmoseagentuure, kellel on ligi 60-aastane kogemus, aga nemad kõik on kosmosevallutamises ebaõnnestunud. Kuna NASA maksab SpaceX-ile miljardeid dollareid, et nad väljamõeldud rahvusvahelist kosmosejaama teenindaksid, võibki julgelt öelda, et SpaceX-i puhul on tegemist riikliku ettevõttega. Seepärast annabki NASA hea meelega kõik oma toimetused SpaceX-ile üle.

Üks põhjus, miks NASA on hakanud allhankeid võtma erafirmadelt, on üleüldine salatsemine ja mahhinatsioonid. Kuna tegemist on maksumaksja rahadega üles seatud korporatsiooniga, siis tuleb seda kõike väga kavalalt mängida. Et terve maailma petmine edukalt õnnestuks, tuleb seda teha nii, et võimalikult vähe detaile rahvale näha oleks. Samal põhjusel on ka tavasõjaväe kõrvale loodud eraarmeed nagu Blackwater jt. Küsi iseendalt, kumb tundub sulle loogilisem: kas see, et Elon Musk töötas ennast nullist üles täpselt nii, nagu meile räägitakse või on tegemist näitlejaga, samamoodi nagu seda on käpiknukukestest Obama ja Rõivas? Nendel näitlejatel on hunnik nähtamatuid sõpru, PR-meeskond ja muid tutvusi, kes kogu asja koordineerivad.

3

 

Erakätesse mineku teiseks eesmärgiks on luua illusioon kosmoseajastu progressist

Tegelikkuses pole me mitte kuhugi arenenud viimase 40+ aasta jooksul. Rahvusvahelist kosmosejaama pole olemas (loe pikemalt Telegrami 2. paberväljaandest või Telegrami veebist). Elon Musk toodi lavale, et müüa rahvale sangar, kes viib ellu muutusi. Temast on tehtud lahe tüüp, kes meeldib noortele. Tal on vinge firma, kus ei pea käima ülikonnas ja kus kõik tšillivad. Lisaks astub Musk üles erinevates Hollywoodi filmides ja ka Simpsonite multikas. SpaceX-i videod on nagu muusikavideod: selgelt on näha, et müüakse produkti, mitte ei keskenduta reaalsele tegevusele. Kas ma pean eraldi mainima veel ka seda, et SpaceX-i nimi kõlab nagu „seks“?

Vaadakem, kuidas seda SpaceX-i promotakse, nad on justkui mingid enneolematutud sangarid, kes viisid orbiidile mõned satelliidid. So what? Satelliite on väidetavalt orbiidile viidud juba aastakümneid ja neid on seal tuhandeid. Miks reklaamitakse nii võimsalt SpaceX-i? Sest nooremale põlvkonnale on vaja müüa uut illusiooni. Esimese külma sõja ajal toimus kosmosepropaganda, nüüd on käsil järjekordne külm sõda ja kosmosepropaganda nr 2. Kui sa saad aru, et meile valetatakse kosmose osas, siis on äärmiselt lihtne näha läbi ka SpaceX-i pettusest.

 

Konfutsius: Märgid ja sümbolid valitsevad maailma, mitte sõnad ja seadused

SpaceX-i raketi Falcon kosmosekapsli nimi on Dragon, see on otsene viide vabamüürlusele ja okultismile, on ju „illuminaatide” sümbolid aegade algusest peale olnud sisalikke ja muid reptiilseid olendeid täis. Isegi NASA logos on sisaliku keel. Business Insider avaldas 13. novembril 2015 artikli „Supereliidi klubi liikmete seas on Elon Musk, James Cameron ja Buzz Aldrin“. Artiklis öeldakse, et „ajalugu on täis salaorganisatsioone, kuhu kuuluvad eliitliikmed, Skull & Bonesi liikmed, vabamüürlased ja illuminaadid. Seda kõike varjab saladuseloor ja seetõttu on tegemist justkui legendidega. Manhattanil tegutseb veidi vähem salajane organisatsioon nimega The Explorers Club, kuhu on kuulunud või kuuluvad praegu sellised ajaloolised liikmed nagu astronaudid Neil Armstrong, Buzz Aldrin, režissöör James Cameron, SpaceX-i asutaja Elon Musk, president Theodore Roosevelt jt”.

Skull & Bonesi embleem

Skull & Bonesi embleem

 

Skull & Bonesi liikmed John Kerry ja George W. Bush

Skull & Bonesi liikmed John Kerry ja George W. Bush

Elon Musk Skull & Bones

Elon Musk Skull & Bones

Elon Musk Time’i esikaanel

Elon Musk Time’i esikaanel

SpaceX-i Michael Hemmersley teeb saatana märke otse-eetris

SpaceX-i Michael Hemmersley teeb saatana märke otse-eetris

 

George W. Bush ja John Kerry on mõlemad tunnistanud, et nad on Yale’i ülikooli salaorganisatsiooni Skull & Bones liikmed. Nende logo on satanismi sümbolitega. Selleks, et siin maailmas kindlalt läbi lüüa, pead sa olema vabamüürlaste klubi liige.

Ka Elon Musk tuleb Yale’i ülikoolist, sellepärast poseerib ta ka vastavalt. Time’i ajakirja kaanel on tal üks silm kinni kaetud, mis sümboliseerib antikristust ja illuminaatide kõikenägevat silma. Kennedy Kosmosekeskus Floridas, kus SpaceX oma rakette üles saadab, asub Canaverali neemes (Cape Canaveral) – CC ehk numeroloogias 3 ja 3 ehk 33 viitab samuti vabamüürlaste looži kõrgeimale astmele. Isegi SpaceX-i lende kommenteerivad inimesed tele-eetris teevad illuminaatide käemärke. Vabamüürluse ja NASA sidemetest saad pikemalt lugeda Telegrami eelmistest paberväljaannetest. Michael Hammersley, SpaceX-i materjalide ja protsessi insener teeb saatana märke otse-eetris.

Elon Musk on öelnud, et soovib luua Marsile 80 000 elanikuga inimkoloonia, reisi hinnaks punasele planeedile on plaanitud umbes 500 000 dollarit. Sarnast juttu on rääkinud ka teine miljardärist kosmosevallutaja Sir Richard Branson.

9 Elon Musk soovib rajada Marsile inimkoloonia

Elon Musk soovib rajada Marsile inimkoloonia

 

Loe pikemalt värskest Telegrami paberajakirjast, mis on saadaval kõikjal üle Eesti.Telegram_nr4_esikas

 

Hando Tõnumaa