Ajatu: Uurimine paljastas WHO-d nõustanud teadlaste seotuse ravimikompaniidega

Artikli kuulamine on saadaval MINU TELEGRAM tellijatele

2. aprill 2020 kell 9:28



Gardasil-shot-in-arm2009. aastal vaktsineeriti miljoneid inimesi väidetava seagripi pandeemia hirmus ning Maailma Terviseorganisatsiooni (WHO) juhiste põhjal varusid paljud maad viirusevastaseid ravimeid Tamiflu ja Relenza. Teadusajakirja British Medical Journal (BMJ) ja uuriva ajakirjanduse büroo (Bureau of Investigative Journalism, BIJ) koostöös on nüüd paljastatud, et WHO raporti koostamise juures võtmerolli mänginud teadlastel oli otsene huvide konflikt, kuna nad olid kõik olnud gripivaktsiine ja viirusevastaseid ravimeid tootnud ravimikompaniide palgal ning nende uurimustööd olid samuti nende suurfirmade poolt rahastatud.

Tänane “Ajatu” ilmus esimest korda veebruaris 2014. 

 

WHO peaks idee poolest olema erapooletu ja objektiivne organisatsioon, kuna selle juhistest lähtuvad riikide valitsused üle terve maailma. Selline võim suurte ostuotsuste üle on loomulikult ravimikompaniide jaoks väga ahvatlev ning värske uurimisraporti alusel ei näe WHO ametnikud eriti vaeva, et kaasatud teadlaste huvide konflikti uurida või avalikustada. Üle maailma hirmutamistaktika abil müüdud gripivastased ravimid tõid sisse hiigelkasumeid ning asja uurinud ajakirjanike arvates oli selle massihüsteeria loomine ilmselt nende WHO erapoolikute teadlaste eesmärk.



Seagripp – totaalne petuskeem?

Vaktsiinide välja arendamisse oli investeeritud neli miljardit dollarit ning ilma pandeemiahirmuta poleks sellest kasu olnud. Hirmu ja propaganda abil müüdi ravimeid riikidele suurtes kogustes ning mitte midagi kahtlustavad tavakodanikud ruttasid mitmel pool endale kasutut vaktsiini nõudma.

Saksa ajakiri Der Spiegel on nimetanud seagrippi totaalseks petuskeemiks. WHO väitis maailmale, et ilma nende so



Kommentaarid

Kommentaare lugeda ja kommenteerida saavad vaid Minu Telegrami tellinud kasutajad. Tellimuse esitamiseks kliki siia või logi sisse siit.